woensdag 4 juni 2008

Koopjes en patroontje van Stenboden

Op een rommelmarkt heb ik deze oude steenvorm gekocht, voor maar 4 euro. Heb hem helemaal schoongemaakt met een afwasborstel en verfreiniger.
Welke kleur hij gaat worden weet ik nog niet, maar moet daarvoor ook nog even de muur waar hij komt te hangen opknappen.
Het is dan de bedoeling om er kralenfiguren in te zetten.
Vandaag was ik in mijn pauze even bij de Wibra binnen gelopen en zag deze kleine lijstjes voor maar 50 eurocent per stuk.
De lijstjes zijn pasfoto formaat en, behalve de blauwe met glitter, helemaal van rubber en flexibel.
Had gelijk al in mijn hoofd van die kleine borduurtjes te maken van die patroontjes die ik afgelopen weekend heb gekocht.

Op deze site van Stenboden staat een gratis patroontje van een soort kerstbal, maar dan meer in de vorm van een peer. Gemaakt van kralen.

Geen opmerkingen: