zondag 11 januari 2009

Kaartjes

Vandaag o.a. deze twee verjaardagskaartjes gemaakt.
Heb voor de 1 een Winnie de Pooh letter M en de andere laat voor zich spreken waar die fan van is.
Bij de Hema zijn deze kaarten te koop.
Je kan er een foto insteken en dan als kaart versturen, er zijn verschillende variaties.


Voor mijn moeder heb ik deze gemaakt, heb het borduurwerkje gewoon als kaart gemaakt en die in de kaart gestoken en beplakt met wat vilten bloemetjes.
Ze vond hem zo leuk dat ze gevraagd heeft of ik er nog een paar wilde maken.






4 opmerkingen:

Miriam zei

Dat is een leuke tip van die Hema-kaarten, ik zal eens kijken of ik ze kan vinden. Bedankt!

studiowit zei

Zag ze daar en kwam op dit idee.
De bloemetjes komen er ook vandaan, ze krijgen steeds meer frutseltjes bij de Hema.
Groetjes
Inge

Anoniem zei

Hallo Inge,
Dit patroontje is ook weer heel leuk en wat sneller te maken, omdat 't in één kleur is. En inderdaad, de Hema krijgt steeds meer frutsels, al kan het per Hema weer versachillen. Groetjes maar weer, Sandra

Anoniem zei

ik ben niet anoniem, ik ben handysandy, ging even iets niet goed.....