zaterdag 27 maart 2010

Blauw

Volgens mij is het vandaag weer Bleu Wave dag!
Had nog wat foto's staan in het blauwe mapje.
Weer van alles door elkaar, de blauwe geblokte bekers, schaaltjes en mokjes van de Blokker.
Een oude weegschaal, komt van mijn ouders en die hebben hem ooit blauw gemaakt.
Het ding weegt loodzwaar maar heb hem uiteindelijk toch bovenop de kast kunnen krijgen, omringd door blauwe flessen.
Omdat het bijna Pasen is mag het kleedje van kralen ook niet ontbreken samen met een sokje van kralen.
Het vogeltje heb ik eens gekregen en er zit een ledlampje in, volgens mij van Ikea.

2 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Geweldig om te zien wat mensen aan blauwe spullen in huis hebben. Mijn blauwe golf ebt langzaam weg, zoveel blauw heb ik niet.

Anoniem zei

oeps, wéér vergeten !!!
Nou ja de dag is nog niet om !!;-))

Leuke spulletjes zeg, zo bij elkaar is blauw och een prachtige kleur hé.
mooie oude weegschaal, en leuk paasmatje !!

MM