maandag 18 juli 2011

Verhuizing

Het is weer even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, ben niet op vakantie maar druk bezig DD te verhuizen.
Ook niet echt met creatieve dingen bezig 's avonds omdat ik daar niet echt de puf voor heb.
Maar inmiddels heeft DD al een nachtje in haar nieuwe huisje geslapen, het is dan ook bijna klaar.
Heb op de bank naast me een lege schoenendoos staan en daarin doe ik even de geknipte plastic zakjes in en dan bolletjes ervan maken.
Mag voor DD iets bijzonders aan de wand gaan maken en daar zal ik dan binnenkort iets van laten zien.
Het is geen borduurwerk of iets van die aard, ook zal ik nog een hoes maken voor een poef dus leuke werkjes in het vooruitzicht.
Tot gauw, hoop dan leuke foto's te kunnen laten zien!

wat een gehannes iedere keer als in een bericht wil plaatsen is in indeling helemaal veranderd, ben je net gewend aan de ene is het de volgende keer alweer anders!

2 opmerkingen:

miriam zei

succes met al de klusje maar er zitten ook hele leuke tussen zie ik.
Ben heel benieuwd naar het kunstwerk.

groetjes ♥ miriam

Anoniem zei

((zwaaii))) .... MM !!!

Succes en ben benieuwd !!;-)